02 February 2010

Mohd Nazri Bin Abdullah Dalam Kenangan



Tanggal 2hb Februari 2010, genaplah sudah setahun pemergian Allahyarham Mohd Nazri Abdullah meninggalkan seluruh keluarga pengadil bolasepak di dunia ini.Allahyarham meninggal dunia ketika sedang mengendalikan kursus untuk Pembantu Pengadil FIFA Piala Dunia di Pulau Canary, Sepanyol.

Jasa dan budi Allaryarham terlalu banyak ditinggalkan untuk seluruh keluarga pengadil terutamanya pengadil di Malaysia sehinggakan tidak terbalas dengan kata-kata.

Allahyarham yang kita kenali adalah seorang yang peramah, baik budi pekerti dan tidak menyombong diri tetapi begitu tegas apabila menjalankan tugas baik di padang mahupun di luar padang. Allahyarham amat mudah didekati dan sering menjadi seorang pendengar yang baik apabila seseorang anak didiknya menghadapi masalah.

Teman-teman seangkatan Allahyarham adalah seperti Amir Sharifudin Wong, Nik Ahmad Yaakub, Kol Kamaruddin Sakhari, Mohd Jamil Zakaria dan lain-lain lagi.

Buat Allahyarham Mohd Nazri Bin Abdullah, jasamu dan bakti mu sentiasa kami kenang dan kami tidak akan mensia-siakan segala ilmu yang telah diturunkan kepada kami....

*SILENT*

AL-FATIHAH.....

No comments:

Post a Comment